Ga naar inhoud

Klantenservice

Hoe bezorgen jullie mijn producten?

Je krijgt jouw bestelling in speciale thermoboxen met koelelementen. Daarin blijft het eten 12 uur koud en vers. Het hoeft dus niet in de koelkast. 

Het vlees zit per soort in bakken, gegarneerd en geseald. De sauzen en salades zitten geseald in mooie bakjes. De salades zijn netjes gegarneerd. Kortom, je hoeft alleen maar de folie te verwijderen en je kan barbecueën.

Hoe lang zijn mijn bestelde producten houdbaar?

Onze producten zijn altijd vers, want dat smaakt het allerlekkerst. De houdbaarheid van het eten is daardoor beperkt. Belangrijk is wel dat je het eten goed gekoeld en afgedekt bewaart. Doe je dat niet, maak de versproducten dan zo snel mogelijk op (geen straf, lijkt ons).

Handig om te weten: 

  • Leg de producten nooit in de zon of in een warme ruimte
  • Vries alleen vlees in als dit gekoeld is gebleven in de koelboxen of in je eigen koelkast 
  • Sauzen en salades zijn beperkt houdbaar. We raden je aan deze niet in te vriezen
Heb ik een koelkast nodig om eten te bewaren?

Je krijgt jouw bestelling in speciale thermoboxen met koelelementen. Daarin blijft het eten 12 uur koud en vers. Het hoeft dus niet in de koelkast. 

Het vlees zit per soort in bakken, gegarneerd en geseald. De sauzen en salades zitten geseald in mooie bakjes. De salades zijn netjes gegarneerd. Kortom, je hoeft alleen maar de folie te verwijderen en je kan barbecueën.

Kan ik een leverdatum reserveren?

Als je ruim van tevoren bestelt, dan weet je zeker dat je op de geselecteerde datum kan barbecueën. Je kan je bestelling tot 2 dagen voor de levering wijzigen. Je kan de leverdatum wijzigen, het aantal mensen en je kan nog pakketten toevoegen. Dit kan in jouw account.

Wat is de levertijd?

Wij leveren tussen 8:30 - 17:30 uur. Een dag van tevoren worden de routes gepland en ontvang je  's middags een sms en e-mail met een bezorgmarge van 1 uur waarbinnen wij komen bezorgen.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Ja, wij bezorgen 7 dagen per week. Zo heb je altijd alles vers. Het vlees, vis, salades en alle toebehoren. 

Wanneer bezorgen jullie mijn bestelling?

Bij de bestelling geef je zelf al een dag en tijdstip (globaal) aan. Op de avond voor de afleverdatum laten we weten hoe laat we komen. Je krijgt van ons een sms en een e-mail met een bezorgmarge van 1 uur waarbinnen wij komen bezorgen. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven. 

Kan ik zelf een voorkeurstijd aangeven voor het bezorgen?

We kunnen je helaas niet tot op de minuut nauwkeurig vertellen wanneer we bezorgen. Maar we bezorgen altijd alles vóór 18:00 uur. We houden daarbij rekening met de starttijd van de BBQ. 
 

Je kunt wel kiezen voor levering in een bepaald tijdsblok, hieraan zijn kosten verbonden. Tussen 8:30-13:00 uur (25 euro), 13:00-17:30 uur (25 euro) en 15:00-17:30 uur (30 euro). Dit kies je bij het afronden van je bestelling.

Leverlocatie

Wij leveren jouw bestelling op het adres die je bij ons hebt opgegeven. De volgende dag komen wij op hetzelfde adres (of een ander adres) de benodigdheden weer ophalen.

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Ja, bijna door heel Nederland. Onze bezorgers komen echt overal, met uitzondering van de Waddeneilanden. We komen bij je thuis, op jouw feestlocatie of op jouw camping of kampeerboerderij. Voor enkele delen van Zeeland en Limburg zijn we genoodzaakt 50 euro bezorgkosten te rekenen. Maar in 99% van de gevallen is onze bezorgservice helemaal gratis.

Wil je je bestelling graag laten bezorgen in een door jou gekozen tijdsblok? Daarvoor rekenen we kosten. Je hebt keuze uit de volgende tijdsblokken: 8:30-13:00 uur (25 euro), 13:00-17:30 uur (25 euro) en 15:00-17:30 uur (30 euro). Dit kies je tijdens het afronden van je bestelling.

Leveren jullie ook op het park, bos of strand?

Wij leveren helaas niet in parken, het bos op stranden en/of openbare recreatiegebieden. Natuurlijk weten wij dat het leuk is om daar gezellig samen te zijn. Zorg wel dat je goed controleert of je daar een barbecue mag houden. Er zijn openbare plekken waar dit niet toegestaan is. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor om dit goed uit te zoeken. Als het is toegestaan is, kun je wat ons betreft de spullen daar zelf mee naar toe nemen, en uiteraard ook weer mee terug. 

Let op: wij halen de spullen nooit dezelfde avond alweer op, maar enkele dagen later. Gaat dit niet? Dan kunnen we de spullen ook op een ander adres afleveren en desgewenst weer op een ander (vast adres) ophalen. Bijvoorbeeld bij je thuis of op kantoor.

Leveren jullie op campings of vakantieparken?

Zeer zeker! Zorg wel dat je goed controleert of je daar een barbecue mag houden. Er zijn campings en vakantieparken die dit niet toestaan. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor om dit goed uit te zoeken. Als het is toegestaan, dan komen we graag langs. 

Is er een slagboom? Zorg dan dat wij daar (kosteloos) door kunnen rijden of zorg dat je dat je voldoende mensen hebt om de spullen te vervoeren van en naar jouw specifieke plek.

 

Leveren jullie in België of Duitsland?

Nee, wij bezorgen alleen in Nederland. Onze bezorgers komen bijna overal, met uitzondering van de Waddeneilanden. We komen bij je thuis, op jouw feest locatie of op jouw camping of kampeerboerderij. Voor enkele delen van Zeeland en Limburg zijn we genoodzaakt 50 euro bezorgkosten te rekenen. Maar in 99% van de gevallen is onze bezorgservice helemaal gratis.

Wil je je bestelling graag laten bezorgen in een door jou gekozen tijdsblok? Daarvoor rekenen we kosten. Je hebt keuze uit de volgende tijdsblokken: 8:30-13:00 uur (25 euro), 13:00-17:30 uur (25 euro) en 15:00-17:30 uur (30 euro). Dit kies je tijdens het afronden van je bestelling.